bebegimmm60 Meltem75 bana 14 haftalıkken kıza benziyor demişti doktorum 1 hafta sonra erkek olduğunu öğrendik henüz bebeğin küçük biraz daha büyümesini bekle bence netlik için 🥰
Eyvahvaveyla %30 kız dediyse %70 erkektir zaten bebeğinizin cinsiyeti erkektir çok yüksek bir ihtimal de değil doktorunuzun cihaz kalitesi çok önemli sağlıkla gelsin inşallah 🙏