Sincap28 Benim başıma geldi. Perinatolojiye gittim o da 2 hafta karın çevresi geri ama hiçbir sorun yok en fazla birazcık zayıf doğar dedi. Kilosunu da 2080 ölçmüştü. Daha 10 gün olmadan kendi doktoruma gittim 2500 gram olmuş geriliği de 1 haftaya düşmüştü. Hiç korkulacak bir şey yok yani merak etme🥰