Merhaba istanbul avrupa yakasında hastane ve doktor önerisi olan varmı 500 evler şafaktaydı dogumum ve o kadar ilgisiz insanlar ki sanki o kadar para kaslarına gözlerine veriyorm asırı gerginim üstüne normal dogumum olucak kendi doktorum bunu yapmıyormus bugün söylüyor