Arkadaşlar 33+3 haftalık. Ara ara böyle karnımda kasılmalar ağrılar oluyordu ama bugün karnım aşırı ağrıyor böyle adet olacakmışım gibi sanki kasıklarımda ağrı var çok ağrıyor yürüyemiyorum resmen sabahtan beri böyle hiç geçmedi de , endişeleniyorum ister istemez doktor randevum pazartesi ama bi yandan da korkuyorum , böyle ağrılar yaşayan var mi normal mi acaba ne yapsam bilemedim eşim gelince acile mi gitsem insan hemen korkuyor