Esranurdenizz Kızlar 36. Haftadayım ilk gebeliğin pek bi bilgim yok dün de bugün de çok yoruldum bugün az temizlik yapıp markete çıktım baskı hissinden yürüyemedim normal mi
Esranurdenizz Esranurdenizz sağolasın rahatlattın valla ilk defa oluyo böyle acaba çocuk mu döndü dedim birden ağrıların oluyo mu
Simayy1 Esranurdenizz çocuk kanalda ise baskı hissetmek normal canım benim doktorum daha cok hissedeceğimi söylemişti açıklığın var mı ?
1anne2bebek__ Esranurdenizz baş tarafı aşağıda olduğu ve bebek doğuma hazırlık yaptığı İçin öyle baskı yapıyordur.
Merveftm Esranurdenizz Son haftalar normal sanırım.benimde 15 dk yürüyüş yapsam bile kalça kemiklerim ,çatı kemiğim aşırı ağrıyor doğurucam yollarda diyorum😂
Elvan9 37.haftamdayim benim bebiş de sürekli aşağıma vuruyo cikicsk gibi Canim yaniyo birde vajina bölgem tamamen ağrıyo doğuma hazirlaniyo bebisler gayet normal bence artık son haftalarimiz
Ceylankayra Elvan9 sizin son haftalariniz da ben 22 haftaligim neden oluyor vajinanın kemikleri ağrı hepsini yaşıyorum neden 🤷🤷🤷🙈🙈
Elvan9 Ceylankayra sizin erken baslamis magnezyum alabilirsiniz doktorunuza sorarak doktorum bana magnezyum bıraktırdı ondan sonra ağrılarım basladi
Maras46konya-00 😀😀 hep görüyorum 30 larda baskı ağrınız oluyor benim gebeliğin başından beri her gün ağrım var 21. Haftaya giriyom daha da var 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Esranurdenizz Simayy1 çocuk doğum kanalına girmemiş galiba henüz doktorum bişey dememişti açıklığım var mı diye de bakmamıştı
Esranurdenizz Simayy1 olabilir mesela şimdi doğum kanalına girdiyse geri dönme ihtimali var mı çünkü o baskı geçti şuan bende