FatosBudak Merhaba arkadaşlar, 4. Ayımdan itibaren Lierac jel kullanıyorum. Doğuma 2 ayım kaldı. Lierac SERUM da varmış. İnternette net bir bilgi bulamadım. Hangisi daha etkili bir fikriniz var mı ?
Ask-bebegim FatosBudak bende jel olanıni kullanıyorum diğerini de almayı düşünüyorum kullanan varmı acaba
Demmet FatosBudak mama bee diye bi krem var o da cok iyi ben lierac ve mustelanın haricinde onu da kullandim ha catladi mi evet ama öyle çok asiri bi çatlak değil 2 veya 3 cizgi sadece