Kızlar merhaba ben bugün ikili tarama için hastaneye gittim burun ve ense kalınlığına baktı doktor onlar normal çıktı ama kan veremedim labaratuvarla anlaşmaları bitmiş şehir hastanesine git dedi 12+2 haftalık gebeyim adet tarihine göre ultrasyonda 13+2 cıktı haftaya randevu aldım yaptırabilir miyim haftaya gittimde adete göre 13+1 olacak