Ersultan_1453 Selam kızlar geçen ayın 26 sında adet oldum ve bu ay olmadım hatta günüm geçti bugün kan testi verdim sonuç 1,89 cıktı sizce bu sonuçta gebelik varmı böle sonuçlarda hamile olan varmı lütfen Yardım ederseniz sevinirim
YuvarlanamayanPaanda Ersultan_1453 kendini bilmen lazım canım mesela benım betam asla 1 üzeri çıkmaz 0.01 0.04 hep öyle olurdu ama iki hamileliğimdede 2.10-2.99 ile kendimden şüphelendim bildim