Asdfgh zaten hep öyle olur canim son 35 haftaya gircem hamileliğinde sadece bulantı oldu azda kaşıntı ne güzel gidiyo oh diyodum kendi kendime nazar değdim iki haftadır boğaz yolu enfeksiyonu geçiriyorum oksurukden kurtulamadım öksurdukce sağ tarafıma baskı yapiyo sırtım agriyo yarın doktora gidecem bende korkma Allhi N izni ile bir şey olmaz