Fatmanurgulll Gebelikte coraspirin kullanan varmı 14 hFtalık hamileyim doktor tansiyonun çıkabilir tansyonu önlrnek için baslayalım dedi birde rahmim biraz daemış onun açılmasu için
Ebru_20 Fatmanurgulll ben gebeliğimin başından beri kullanıyorum 22 haftalığız coraspirin +oksapar+bir de kan hapı kullanıyorum tüp bebek olduğu için
minikinsantanesi Bende kan pıhtılaşması var hamile olmazsan önceden beridir kullanıyorum şimdi yeni hamileyim ama son güne kadar devam edeceğim bildiğim kadarıyla bi zararı yok genelde hamilelerin hepsi kullanıyo
Merve1616 Hamile kaldığımda kilo fazlam vardı.7.haftada kullanmaya başladım doktorum 37 ye kadar kullanırsın dedi.
Ayce09 Fatmanurgulll Banada kızımın haftasına göre kilosunu düşük bulduğu için başlattı ikiz hamileyim beslensinler diye sanırım
Sema5844 Fatmanurgulll benim de rahimde ki damardar daralma olduğu için hamileliğimin başından beri kullanıyorum şu an 33 teyim hala devam
Semtin Sema5844 benimde rahim damarımda daralma var o yüzden kullanıyorum 32 deyim 34 de bırakalım dedi doktorum
Fatmanurgulll Semtin aynı şikayetde bana söyledi birde tansiyonum yükselmesin diye her hangi bir yan etkisi olmuypr dimi vucutda
Minikbalpetegim 5 buçuk haftalıkken hamileliğimi ilk öğrendiğimde başladım. 34te bıraktırdı doktorum bi zararını görmedim. Aksine kanı sulandırdığı için bebeğe giden kan akışını hızlandırıyor. Doktorunuz bırak diyene kadar kullanmanızı tavsiye ederim