Bence gayet normal beta değeri benimde Son adet 29 Nisan di adete 3 gün kala gebelik testi yaptım silik çizgi ile öğrenmiştim adete 2 gün kala da kan verdim 33.6 çıktı iki gün sonra yine werdim 58.6 çıktı 7 gün sonra yani adetim 7 gün geçince bugün yine kan verdim 747.6 çıktı sonucum dr da cuma günü gel keseye bakalım dedi folik asit yazdı 😊 kötü şeyler düşünme bende çok stres oldum beta 58 çıkınca çünkü aile hekimi buna gebelik diyemem demişti geçen hafta ama bugün kadın doğum Dr um hiçte öle bişi demedi cuma günü gel ultrason da bakalım dedi o zamana 2 bini bulur ultrason da görünür dedi 😊size tawsiyem endişe etmeyin ben ettim stres oldum hiçte gerek Yok her hamilelik kendine özgü ❤️