Sevgiikavlakoglu5 Kızlar merhaba biberon seti almayı düşünüyorum fakat kararsız kaldık. chicco natural feeling yenidoğan biberon setini kullanan veya alan , iyi markalardan başka alanlar da varsa memnuniyetinizi yazar mısınız
beyzacmvrc Sevgiikavlakoglu5 lansinoh setini aldım kullanmadım ama meme başlığı falan çok hoşuma gitti benim. Avent alacaktım çok pahalı geldi lansinoh da aventten sonrw en çok kullanılanlar arasında bencse
Kubrakarahan Sevgiikavlakoglu5 lansinoh aldık öneri üzerine rabbim kullandırmayı da nasip eder inşallah ama çevrem hep lansinoh ikili seti aldı ve kullandı
Sibellllld Sevgiikavlakoglu5 Philips avent biberon setini indirime girdiğinde e bebek den aldım ablam da kullandı çok dayanaklı sağlam ve güzel bir ürün
Aysegulcet Chicco natural aldım bende ikili set şeklinde ama henüz kullanmadık kız kardeşim kullanıyor doğum yaptığından beri o çok memnun olduğu için hiç araştırmadan direk aldım. Anne memesine benzer yapıda olması avantajlı gibi duruyor
Egeminannesi Sevgiikavlakoglu5 hiç uğraşma direk lunsinoh al cnm hem uygun hem de bebekler reddetmiuor
Serapp777 Sevgiikavlakoglu5 comotomo alabılırsınız yenidoğan için özellikle emdıkce gelıyormus meme reddi yasamaması ıcın özellikle henuz denemedm ama arastrp ondan almştm
Gulsen54 Sevgiikavlakoglu5 Ben Philips Avent almıştım gerçekten işime yaradı kızım ilk doğduğunda meme reddi yaptı ve biberon vermek zorunda kaldım hastanede lazım olabiliyor
Birikii Ben ikizlerime birine lansinoh diğerine avent kullanıyorum. Lansinoh un temizliği daha rahat biberonun içinde çıkıntı olmadığı için ve bebeğin tutması da daha kolay lansinoh kullanan kendi tutup içebiliyor ama avent kullanan zorlanıyor daha ağır çünkü. Aventin başlıkları 4 numarası mesela akıtma yapıyor akıtma yapmıyor yazıyor ama yapıyor lansinoh da öyle bir sorunla karşılaşmadım. Ama şöyle bişey var her bebek her biberonu tutmuyor. Lansinoh içen oğlum aventi içmiyor aventi içen oğlum da lansinoh u içmiyor