efem1 benim ki 3 hafta geriydi hatta doğuma alalım demişlerdi 1 günde 4 hastane gezdim hepsi hepsi dedi ki doğunca yoğun bakıma yatar vb vb hatta doğuma alalım dediler 39 haftalıktım oysa ama hep küçük doğan bebeklere bakan doktora yönlendirildim çocugun ölür bile dediler imza atıp çıktım her cıkmamda hüngür hüngür ağladım ertesi gün başka özel hastaneye gittim doktor eee sende minyonsun sancın var istersen doğuma alalım ama ben bekleyelim derim dedi bende bekledim sonra kendi doktoruma gittim ağlaya ağlaya bana doktor delirdin mi berna dedi evet haftası geri çıkıyor ama sende 1.80 değilsin demişti sonuç bebeğim 39+6 da geldi ve ölçümleri yapıldığında uyumluydu içinizi ferah tutun 🫶🏻