Kızçeler son haftalarında kanı düşük olup da serum alan oldu mu işe yarıyor mu cidden? 34+3 üm doktor bugün kanın çok düşük böyle olmaz dedi serum yazdı çok da pahalı mübarek 😂 2 doz bugün aldım haftaya da bi doz olucam o arada Demir ilacı kullanma dedi. Bu serumlar işe yarıyor mu gerçekten bari