Yarendemir_q Kızlar bu hafta belim oturunca ağrıyor. Göbek alt kısımları böyle gaz var gibi de kasık ağrısı gibi de geriliyor gibi de değişik hisler oluyor. Normal mi yaşayan var mı?
gunesinannesi_ Yarendemir_q ben de yarın 15 olacam kasık ağrısıyla gittim idrarda iltihap çıktı doktor ilaç verdi ve serum yaptı