bugune kadar hic olmamisti 2 gündür isalim ve surekli midem yaniyor dogum belirtisi falanmi acaba bide kendimi degişk hissediyorum sanki dogum cok yakinmis gibi goguslermden gecen hafta süt aktı doktora muayene gitmistim duzensiz sancilarm cikti bana alttan bakti acilman yok dedi cocuk bas assagi dönmüş artk sozce dogum yakınmı bu mide yanmasida bi belirtimidir ??