Annen hala evlenmeni kabullenememiş. Ben olsam net tavrımı koyardım. Bana bir daha başka birini söyleme diye. Eşin de haklı, annen görmek istiyorsa size gelsin, ilk çocuğundan bide neden ayrı kalsın ki. Sen oraya gittiğinde daha da eşine karşı dolduracak gibi duruyor. 😔