mombarbie_
mombarbie_ Üzülme ama ben göremedim canım, sanırım adine 2 gün var, Bende adete 8 gün kala silik çıktı şuan 3 gün var açık pembe oldu daha kan vermedim düşün, adetin geçmesini biraz büyümesini bekliyorum, Miniğim Allaha emanet🌸 ayrıca kuzum biraz kendine stres yapıyorsun sanırım, testte görmeden kan testi vermenize gerek yok daha adetin geçmemiş hem, adetin geçmesini bekle ,varsada testtede koyulaşsın biraz , böyle sürekli düşünüp stres hormonu salgılayıp olacağı varsada olmuyor, lütfen akışına bırak, mutlu olacağın şeyler yapmaya odaklan🥰 sevgiler💖