Liya98 benim adet gecikmişti eşimde gidip test almıştı hadi işe hadi işe diye peşimde dolandı durdu testi yaptım negatifti bi kaç dk sınra çöpe atim diye aldım silik çizgi vardı eşimde heyecanlandı gidip üç tane daha aldı onlarda da silik çizgi vardı sağlık ofağına gidip kan vereim en son beta düşükmüş üç haftalıkmış öğrendiğimde silik çıkıyorsa kan ver ççünkü yeni olunca beta düşük oluyor