Doktorunuz sıkıntı yok dediyse bişey olmaz ben 7 saat gidiş 7 saat geliş tatile gittim 25haftalıkken sadece 1buçuk 2saatte bir yürüyüş yap dedi ve uzanarak git dedi arabamız vip zaten yata yata gidip geldim çok şükür iyi geçti ama riskim yoktu bebekler ve ben iyidim sizde kendinizi iyi hissediyorsanız ve riskiniz yoksa 2buçuk saat uzak değil