Dileksue Merhabalar 8. Haftamdayım şiddetli karın ağrım var acile gittim idrar yolu enfeksiyonu ve hafif akıntı dedi suda monurol verdi dün içtim fakat henüz ağrım geçmedi çok ağrım var belime vuruyor halsizlik yapıyo
19151992 Dileksue mutlaka kadın doğum veya ürolojiye git bende 8. Haftada aşırı enfeksiyon yanma ve kaşıntı vardı dr antibiyotik yazdı bi kutu bitirdim geçmedi tekrar tahlil verdim şu an 10. Haftadayım sakinledi ama mutlaka uzman doktora görünmeni öneririm çünkü enfeksiyon düşüğe dahi neden olabiliyor.
Neslihankrhmt Dileksue bende monurol ve antibiyotik kullandım bol bol su iç yabancı WC kullanma çamaşıra dikkat et
Dileksue 19151992 dün acilde kadın dogumda kontrol etti hafif bir enfeksiyon dedi fakat ağrım çok fazla