nurcakar03 ben gittim kürtajımı da ona oldum ilk gebeliğimdi. Sonra pıhtı testi yaptırdığım için yemediğim azar kalmadı. Sen niye yaptırdın ben yaptır demedim gerek yok dedi folat eksikliği dedi. Anında çıkıp palmiye de süleyman aslana gittim ve bana dediği tek şey iğne ve hap kullanmak zorundasın gebeliğin boyunca. Şimdi palmiyede süleyman beye gidiyorum 38 haftalığım onun sayesinde. Çokta memnunum tavsiye ederim