39+3 teyim bugün doktor kontrolumde sezeryan olmak istediğimi söyledim doktorum herşeyin normal olduğunu sezeryanlik bir durum olmadığını bebeğimin 1 hafta geriden geldiğini söyledi 41 haftayi bekleyecegiz dedi ve her 3gunde bir muayene çağırdı oğluşum birazcık geç gelecek sanırım