ZehraEcemaksoy ferhan zengin çok iyi dediler gittim hiç memnun kalmadım başından atmaya çalışır işini zorla yapıyor gibiydi hatta çok soru sordum diye beni kibarca odadan kovdu. Zileye gittim, sorguna gittim, Yozgat araştirmaya gittim araştirmadaki detaylıya gittiğim doktordan aşırı memnun kaldım ama o da üniversitede doç galiba başka da randevu bulamadım asistanina yönlendirdiler insan hiç hiç memnun kalmadım adam ultrasonla baktı ve beni kaldırdı hiçbir şey söylemedi ilgilenmedi. Doktor doktor geziyorum resmen ama şimdilerde şehir hastanesinde Oğuzhan diye bir doktor önerdiler çok ilgili dediler soyismini bilmediğim için randevu alayım dedim 2 tane Oğuzhan var dedi operatör, Oğuzhan yürükten aldım bakalım bir de Oğuzhan karakoç varmış. Bütün doktorları deniyorum