Meralmert Kızlar bugün kan tahlili beta 164 çıktı. Progestoron da 13,31 çıktı. Progestoron değeri normal mi referans dışı yazıyor her sonuç
yenibirannis Meralmert sağlıklı ve iç gebelik için 15 ve üstü olması lazım demişti bna Dr bnm 23 çıkmıştı gene bı Dr danışın blki ilaç verr
Yyysssnn Meralmert benimde ilkinde 23,5 bugün 23,3 çıktı 0,2 düşmesi acaba bi risk olur mu diye düşünüyorum :))
Yyysssnn Meralmert paylaşım ararken buna denk geldim bi bilgi edinirim bende belki doktora gidene kadar
Yyysssnn yenibirannis ilk zamanlar 2 günde bir verdiniz mi sizde artışlara bakmak için ? Verdiyseniz eğer progesteron virgülden sonrası oynar mı oynamaz mı acaba ?
Meralmert yenibirannis doktorumla konuştum progestoron değeri için birsey söylemedi beta takibi yapacağız iki günde bir