Birhayalimvr Kizlar merhaba kadın hast bolumune Ayşegül adında bir Dt gelmis nasil biri giden var mı? Yada baska önerebileceginiz dr var mi bebek olması için gitmek istiyorum
Mre Birhayalimvr çağan yardım ı çok önermişlerdi ama ben baktığımda hiç randevusu yoktu. Ben de eşin de doğum yaptım😂
Enes_fatma Birhayalimvr bende kapaklıdayım tokatlıyım sana önereceğim tek doktor tokata yolun düşerse zile ilçesinde haşim bey olur çünkü benim de teyzemin kızı senelerdir hamile kalamadı o doktor sayesinde kalmıştı :)
Birhayalimvr Mre evet çok iyi bir dr du gittim canim ama hamile kalmama yardımcı olamadı. fakat tüm sorularımı yanıtladı.
Enes_fatma Birhayalimvr yok kuşum bilmiyorum ama tüp bebek felan da denemişlerdi olmamıştı bu doktor üstelik devlet hastanesinde özel değil
GokceMom_ Birhayalimvr cok ıyı bır doktordur gıdınce durumuna göre tedavı baslatıcaktır kendısı sana hayırlı haberler alırsın ınsallah cnm🤲