Eslem1223 Kizlar merhaba 6+2 lik yeni hamisim. mide bulantım çok fazla su bile içsem kusuyorum çok erken değil mi normal mi bilmiyorum .mide bulantısı için ne yapabilirim acil akıl verin kusmaktan çok yoruldum
Zehraumut Eslem1223 ahhhh ahhh bende de 8. Haftam da başladı kusa kusa öldüm Şuan 9+2 hala aynıyım doktor prilam verdi geceleri yatmadan 2 tane içiyorsun bulantılara iyi geliyor ama yinede ağız tadı ile yemek yiyemiyorum yani miğfeö bulana bulana yiyorum mecbur olduğum için
Btoprakci Bende aynı durumdayım 7 haftalıkken başladı doktor prilam verdi gece yatmadan 2 tane içiyorum iyi geliyor