Ben de 6. Haftadan beri kullanıyorum. Şuan 22+1iz.Daha önce 2 düşük yaşadım.Önlem olarak verdi.Kullanınca Psikolojik olarak bile rahatlamış hissediyorum.12. Haftada bebeğin plesentası aşağıda demişti.Şimdi o da düzeldi hamdolsun.30. Haftalara kadar kullanacağım inşallah.Doktor tamam diyene kadar devam.Yan etkisini hiç yaşadım fitil olarak kullandığım için.Siz de vajinal olarak kullanıyorsanız hiç endişe etmeyin.