Birhayalimvr canım bende 30 yaşındayım. 3 yıllık evliyim 1,5 senedir korunmuyoruz ama olmadı. İki kez kimyasal gebelik yaşadım. Geçen ay rahim filmi çektirdim. Eşim de test verdi. Hersey normal şükür. Bu ay kontrollü şekilde takip yapıldı. Klomen ve catlatma ignesi kullandım. İki gun oldu daha iğne olalı. Beklemedeyim bakalım 2 haftaya belli olur sonuc. Ben silivrideyim özel hastaneye gidiyorum. Devlet burda çok yavaş ve doktorları sıkıntılı. Araştırma ya da şehir hastanelerine uzağım maalesef. Ve hiç bir devlet hastanesinin de hızlı şekilde sonuçlar verdiğini düşünmüyorum. İnşallah iyi bir doktor ve hastane bulursunuz.