Merhaba. İğneyi olduktan sonra üzerinden 14 gün geçmesi gerekiyor. Öncesi hep hamilelik belirtileri veriyor 11. Gün dahi hamileyim hissi yaşamıştım ama bende olumlu sonuçlanmamıştı. İkinci ay tekrar femara kullandım bu kez iğnesiz kullandım yine işe yaramadı. Şuanki dr um dediki femara tek yumurta büyütüyor ve benimde bir yumurtam büyümüştü o da demekki şansa kaliteli yumurta değilmişki olmadı. Klomende kist yapıyormış hiç ona bulaşmamıştık. Tavsiyem 14. Gün gdip kan vermeniz. İnşallaj gönlünüze göre olur