Esracmmm ben de 13. Haftadayım ne yesem mideme gaz yapıyor mahvoldum artık sürekli afedersiniz geğirme ihtiyacı duyuyorum o bile rahatlatmıyo yemek yemeye çekinir oldum 2 kilo verdim hamile kaldığımdan beri. Gaviscon falan anlık rahatlatıyo kalıcı bişey bulamadım