Bugun hastaneye yatdim bebeyimin haraketleri azaldigi icin. 39 hafta 5 gunluk hamileyim. Cati muayinemi yapdi dokdor cok canimi acitdi sadece 1 parmak acilma var dedi. Bir kac saat sonra yine muayine etdi yine acidi ama acilma artmamisdi yinede 1 parmakdi acilmam. 1 gun kontrol altina alindim bu surede acilma artmazsa hasdaneden cikisimi vericekler bebekdede bir sorun olmazsa tabi yoksa doguma kadar hastanedeyim