Aselremziye gulsumd1 mrb gülsüm hanim inşallah sağ salim almışsınız dır bebeginizi kucağınıza bende 2 haftaya doğum yapacağım Gülçin hanımdan sizinki nasıl geçti memnun kaldınız mı ve doğumunuz sezeryan mi oldu
gulsumd1 Aselremziye merhaba evet doğumumu Gülçin hoca gerçekleştirdi her şey çok kolay ve rahat oldu benim için doktorumdan da çok memnundum 😇
Simge_celen_ozyildiz_ Busramomy çok güler yüzlü bir bayan ben en başta oraya gidiyordum riskli gebeliğim olunca beni üniversite hastanesi yönlendirmesi yaptı 😊