Sirincili Kızlar adet takvimi ile ilgili bir çok program kullanıyorum reglim bugün bitti bazı programlarda üç gün sonra hamile kalma şansı yani doğurganlık seviyesi yüksek diyor bazı programda ise doğurganlık seviyesinin haftaya daha yüksek olduğunu gösteriyor. Ne yapacağımı şaşırdım ovulasyon testi almadım bu ay böyle program üzerinden gideyim diyorum. Bu hesaplamayı nasıl yapıyorsunuz 🤦🏼♀️🙆🏼♀️🤰🏼🤰🏼🤰🏼🤰🏼🤰🏼
Eda0509 Sirincili canım adet bitiminden sonra bi gün arayla ilişki şeklinde devam et bence. Yumurtlaman olursa mutlaka hamile kalırsın böyle düzenli ilişki olursa eğer. İnsallah hamile kalırsın canım 🙏💕