heleninannesi demetayilmazdir hayır doktorum tüketme dedi bana ama çok canın çekerse çok az yiyebilirsin
runkli0606 demetayilmazdir 3. Aydan sonra düzenli yedim hem bebeğe faydalı hemde hamilelerin ödem tutmasını çok aza indiriyor günde ince 1 dilimi geçmedikten sonra zararı yok
heleninannesi kahvesever__ hayır lütfen yanlış bilgilendirmeyelim ! Hamilelerde serviksin yumuşamasına sebep oluyor erken doğumu tetikliyor bilip bilmeden net cevap vermeniz çok yanlış 😑
4bebeannesi Son haftalarda açılmaya yardımcı oluyor diye biliyorum bende başlicam yemeye yarin 38haftalik oluyoruzda🤭
minikoannesi123 heleninannesi benim doktorum da tuketmememi söyledi aynı sebeplerden ötürü. 32. Haftadayken cok canım çekti diye çeyrek dilime zor izin vermisti.
kahvesever__ heleninannesi ben tüketim doktorum tükete bilirsin dedi bir sorun olmadı bilmedim için yorum yapmadım
heleninannesi minikoannesi123 aynen benim eşim çok seviyor sürekli yer benimde çok canım çekti doktoru aradım azcık yesem nolur hocam dedim 😂 tamam tamam çok az ye dedi aşırıya kaçma ama
heleninannesi kahvesever__ genel olarak tüketilmemelidir aşkım sende tüketme bence son günlerde tüket tavsiyem sadece
Daisy0000 Özellikle hamileliğin başlarında tüketilmesi kesinlikle önerilmez,açılma yaptığı söylenir.Ben bilmeden 1 tüm ananası yemiştim bisey olmadı şükür.