Busra_prensannesi Kızlar e devletten dogum parası yatmış mı diye baktım ödeme aşamasında yazıyor bu paranın yattıgı anlamına geliyor
yagmurbayrak Busra_prensannesi merhabalar toplamda 4 aylık ödemeyi mi alacaksınız yoksa 2 parça halinde mi alacaksınız? bende izne ayrılacağım süreci bilmediğim için sormak istedim🙏🏻
Mutluemos Busra_prensannesi 170 i arayıp sorun ne zaman ödenir diye kız koş paranı al 😂 herhalde benim olsa gözüme uyku girmez dokuzbin dokuz yüz doksan dokuz diye diye hesap kitap yaparım kafamda 😂😂😂 hadi gözün aydın olsun
Mutluemos Busra_prensannesi hadi hayırlı olsun Rabbim evladını bağışlasın acısıyla imtihan etmesin analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşaAllah