Tugraseda Benimle günü aynı olanlar neler yapıyosunuz? Cinsiyetiniz ne ? Kilo durumları beslenme durumları ne alemde anlatın kız
Esmaars Tugraseda tam bugün 22+ 4 🤗 cinsiyetimiz erkek 😊 55 le hamile kalmıştım su an 59 oldum 😂 4 kilo almisim yani ama iştahım yerinde çok fazla yiyorum 😂
Elf0404 Tugraseda 22+1 deyizz kilom hala aynı ilk günden itibaren 😬 almak istiyorum ama iştahım çok yok
Tugraseda Esmaars ay benimkide erkek😍 sizinle hemen hemen aynıyız. 54.2 ile hamile kalmıstım suan 57.2yim 3 kilo almışım. Cok kısa bi süre tiksinme yaşadım onun dışında mide bulantısı kusma falan yaşamadım iştahım yerinde maşallah
Tugraseda Asyos34 oy miniiişş ne cok istemiştim kız cocuğunu tutturmayıı bi oğlum var çünkü 😍 ama olsun bunada hamd olsun suan ultrason resminden abisine olan benzerliğini gördükçe mest oluyorum
Esmaars Tugraseda ohh maşallah canım 🤗 hareketleri nasıl canim bebeğinin benim iki gundur baya azaldı endişe ediyorum
Tugraseda Esmaars benimde endişem hareketleri cok aşağıda hissetmem. Yani tarif edemem ama ilk hamileliğimde böyle değildi ben bunu resmen sezeryan dikişimin altlarında hissediyorum doktora sorucam bunu acaba kanala falan mı yaklastı bebek
Senatalya06 Ben 22+ 4 ikiz kızlarım olacak o yüzden sanırım aşırı aldım 14 kilo 😔 zaten bi de balık etliydim .
Tugraseda Senatalya06 rabbim ikiz annelerine yardım etsin en cok size dua ediyorum taşımakta bakmakta işin psikolojik yükünü taşımakta 2 katına cıkıyo
cagla9094 Biz de 22+4üz 56 ile hamile kaldım 3 kilo aldım oğlum olucak inşallah şimdilik güzel gidiyor bir sıkıntımız yok sadece gündüzleri aşırı derecede içim yanıyor içtiğim suyun haddi hesabı yok valla🤣
Tugraseda cagla9094 bende zoraki sırf içmek için içiyorum çünkü su içmek demek benim için tuvaletten cıkamamak demek. Helede bu ara bebeğin hareketleri o kadar aşağıdaki sanki bazen idrar keseme vuruyo anlık idrarımı tutamiycak gibi hissediyorum ve geciyo🥲
Esmaars Tugraseda ben de aşağı da hissediyordum hep baş aşağı duruyormuş benim ki 😂 sık idrara cikiyorum buu yüzden hafifte ağrım oluyor . Daha aşağılarda olması normal demişti doktorum büyüdükçe şekli değişecek yukarilara çıkacak demişti
cagla9094 Tugraseda Normalde ben de çok su içen biri değildim de hamilelikten sonra aşırı su içmeye başladım için nasıl yanıyor anlatamam🤣 ve tabi ki ben de tuvaletten çıkamıyorum bazen git gel yorulduğumu hissediyorum🤣
Tugraseda Esmaars bi aksilik olmasında neler okuyoruz burda yok eşi aşşağı yerleşimliymiş riskliymiş falan. Öyle bişe olur diye korktm çünkü hiç böyle bişe yaşamadm ilkinde. İlkiyle kıyaslamak doğrumu bilmem her gebelik farklıdır gerçi. Ay ne bilim insan herseyden korkuyo
Tugraseda Elf0404 ay dur istemesende alacaksın zaten ilk gebeliğimde doğsun artık diye oturup ağladığımı bilirim😂 şuan o raddeye gelmedim çok şükür