PrensesAnnesi_42 evet banada bebek yok canlılık yok kalp atışı yok dedi doktor ağlamaktan helak oldum 1 hafta sonra başka doktora gittim kalp atışını gördü. Ben tabi şok oldum kabullenmiştim boş gebelik olduğunu kürtaja hazırladım kendimi. Ama 1 hafta geç duyulabiliyormuş öyle dedi son gittiğim doktor herkesin aynı haftada duyulacak diye bişey yok dedi