Lou ben 27 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar hala mide bulantım olmadı. İlk başta da hafiften göğüs hassasiyetim vardı ve regl gecikmişti. Herkeste farklı olabilir. Bende ilk 5+4te doktora gitmiştim. Karından ultrasonda gözükmüştü ama sadece keseydi. 2 hafta sonra tekrar çağırmıştı bebek o zaman gözükmüştü. Siz yine de kendinize, hareketlerinize dikkat edin bence ☺️ ha bir de kasıkta benimde ağrı oluyordu hatta regl olacakmış gibi ağrılarda olabilir