karanmom bende baby ıcon filan düşünüyodum sonra bi sayfada baby me organic ile baby me yenidoğanın ürününlerinin içerik analizi yapılmış kuzenim bana attıydı gayette uygun fiyatlılar ben bütün ürünlerini baby me aldım şampuanından deterjanlarına kadar deterjanlarından çok memnunum açıkcası kimyasal bi koku kaldığını düşünmüyorum yumuşatıcı kullanmama rağmen eşim bile sanki ilk aldığımız gibi bebek kokuyo diyo doğal bi kokusu var kıyafetlerinin şampuanıda göz yakmıyomuş pişik kremini sabununu emzik biberon temizleyicisini filan aldım bi bunları dene bence hem uygun deneme yanılma yöntemiyle doğru ürünü bulursun