Ssseval gitmedi malesef bundan önceki bebeği 4aylıkken düşük yaşadı ve o ay ben hamile olduğumu öğrendim bunda da şans eseri cinsiyetinden emin olmak için gitti ve öğrendi doktor o kadar önemli ki herşey yolunda diyordu doktoru hep korkuyordu bunada bişey olır diye kötü birşey derler diye gitmedi detaylıyada birbirimizin karnını seviyorduk sürekli ve hazırlık yapmaya başlamıştık şimdi kızımla yanınada gidemiyorum uzaktan ne yapılabilir araştırmaya çalışıyorum