Edasak5 Şanlıurfa’da öğretmen olduğum için hamileliğimin ilk bölümünü orada geçirdim. Orada olduğum sürede de Şanmed hastanesinde Nazlı Yıldırım’a gittim. Keşke İstanbul’da da öyle ilgili bir doktor bulsam, hâlâ arayıştayım. Kendisi gerçekten ilgiliydi bana karşı. Zaten yabancı olduğum için tavsiye üzerine gitmiştim, biraz yoğun bir doktor ama ultrasonda falan sağ olsun çok ilgileniyordu.