Anonim3447 Kocaeli’de uzun yıllardır olan bir şey. Önceden 12 litre süt veriliyordu hamilelere son üç ayda ve ilk üç ayda. Ama sonra paraya çevrildi, bir kart veriliyor o karta her ay para yatıyordu. Şimdi tek seferde 450 TL yatıyormuş. Gidip alır mıyım bilmiyorum, keşke kart önceden olduğu gibi evlere gönderilseydi.