beyzacmvrc bizde 37+3 üz kızımla 🌸 dün muayenem vardı doktorum artık haftada bir kontrole gel dedi 39.haftamdada çatı muayenesi olursun dedi bebek baş geliş hersey yolunda gözüküyor dedi
Ben normal doğum için hurma,adaçayı,pilates,çömelme hareketleri yapıyorum duşa girince de uzun kalıyorum sıcak suyun altında
Zeytinyağı yada tahin yağı ile göğüs uçlarıma masaj yapmaya da başladım hem meme uyarımı doğumu tetikliyor hemde göğüs uçları yarasına iyi geliyor diye
Bide bu akşam itibari ile haftada 2-3 gün olucak şekilde Perine masajına başlıcam
Haricinde hamile gibi değilim zaten 😂 herkes son zamanlar ağırlaşıcaksın hiçbi işini yapamicaksın diyordu aksine pire gibi ordan oraya her işime yetişiyorum tek sıkıntım gece tuvalete kalkmak 🥲🥲