mombarbie_ normal gibi görünüyor. Benim de öyle olmuştu. Yerleşme kanamam oldu doktor keseyi gördü bi yere giderken yanımda hep ped götürürdüm. 2-3 ay regl olacakmışım gibi yoğun ağrım ve akıntım vardı. Yerleşme kanamasından sonra da devam etti. 5. Haftada olmuştu benimki