Ma-nolya05 merhaba benimde idrarda protein çıktı rutin tahlillerimde. Doktorum 24saatlik idrar toplama ve tansiyon ölçümü istedi 3 günlük, yarın sabah gideceğim sonuçlar için 33+1 deyim 😔 tansiyon yüksek çıkarsa idrarda proteinle birlikte problem yaratıyormuş.şimdilik benim tansiyonum 10/7 civarında ama çok korkuyorum😔