Suzandefne
Suzandefne ilk 3 gün ölüm gibi bir şeydi ama kimse ölmedi😂 heryere işedi, altına kaka yaptı, tuvalete otururken ağladı felan. İlk gün felaket. 2. Gün daha iyi. 3. Gün hiç kaçak olmadan 1 damla yapınca hemen gidiyorduk, Ekim’de bıraktık, 2.5 yaşındaydı. Saat başı götürmen lazım, bir de sticker yapıştırdık klozet arkasına her çişten kakadan sonra. Bay bay çiş bay bay kaka dedik sifonu çektik felan, zor evet ama 3 gün sonra düzeliyor. Mesela aylar oldu arada oyuna dalıp 1 2 damla çiş kaçırdığı oluyor. Alıştırma külodu felan kullanmadım cunku bacağına sıcak sıcak akınca rahatsız oluyor ve söylüyor. Öbür türlü külot tutuyor ve söylemiyor. Yine yardımcı olacağım bişey varsa sor lütfen