eminebzkrtt Kızlar merhaba. 11 haftalık hamileyim son 2-3 gündür de koltuk altıma bastırınca ağrıyor bir şişlik geliyor elime sanki böyle damar sertleşmesi, büzüşmesi gibi. Aynı durumda olan var mı acaba?
karperisi eminebzkrtt lenf beziniz şişmiş olabilir mi? Enfeksiyon da falan sisyor benım daha önce jiletten dolayı olmuştu.. hamilelikle ilgili değildir muhtemelen
MucizemMart eminebzkrtt bendede oluyo ya 2 haftadir falan fark ettim süt kanallari ile ilgili olablrmi acaba goguslerimde cok agriyo 13 haftaligim
eminebzkrtt karperisi hiç jilet kullanmıyorum hamilelik öncesi lazere gittiğim için bitti jiletle makineyle alakalı değil yani. internette okudum ben de süt dolmaya başladıkça koltuk altındaki meme dokusu da şişiyormuş diye. o yüzden sormak istedim
karperisi eminebzkrtt içten oluyor genelde ama benım dışarıdan belli olacak kadar şişmişti bi doktorunuza danışın isterseniz
MucizemMart eminebzkrtt bende bilmiyorm insallah buyumez cok buyuk degil ama elimle hissediyorm sivilceden buyuk diyebilirim iki koltuk altimdada var ve tam ortada ikisindede
eminebzkrtt karperisi doktora da gittim ara sıra böyle olduğu için ama beni tatmin edici bir açıklama yapmadılar açıkçası 😅