37+6 dün akşam doktor kontrolüm vardı nst de sancı çıkmadı , ama ara ara ufak sancılar oluyor , aşağı doğru basıncım var , doktor bı haftaya kadar doğum başlamasa gel dedi, acaba ne yapacaklar kızlar aranzda bunu yaşayan oldu mu ilk gebeliğim ve devlet hastanesine gidyorm