Merhaba 38+6 haftalık hamileyim yarın sezaryen olacağım inşallah. Ama bugün adet ağrısı gibi ağrı oluyor sağ sol kasıkta beraber 15 20 saniye ağrıyor geçiyor . Gelme sıklığını not aldım
14.08
14.15
14.25
14.36
14.46
15.01
15.08
Acaba gerçekten doğum sancısı mı bu ne yapmalıyım sizce tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz